
Μπορεί να δίνεται προτεραιότητα αυτή τη στιγμή η κατάρτιση του βασικού κορμού των γαλάζιων ψηφοδελτίων στο Λεκανοπέδιο και στους εκλογικά κρίσιμους νομούς της χώρας για τη ΝΔ, αλλά στα άδυτα του Μεγάρου Μαξίμου έχει ήδη ανοίξει διάπλατη η συζήτηση και για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
Βεβαίως τις τελικές αποφάσεις θα λάβει ο πρωθυπουργός όταν έρθει η ώρα, αλλά μέχρι στιγμής, ένα είναι βέβαιο: Ότι το επόμενο ψηφοδέλτιο θα είναι πολιτικά «βαρύ» με περισσότερους ιδεολογικούς αλλά και εσωκομματικούς συμβολισμούς, σε αντίθεση με το ποηγούμενο, το οποίο κρίθηκε μάλλον άχρωμο πολιτικά.
Μέχρι αυτή τη στιγμή, τρεις θέσεις θα μείνουν κενές προς συμπλήρωση. Αυτή του Χρ. Στυλιανίδη, ο οποίος επιστρέφει αμετάκλητα στην Κύπρο, της Ιωάννα Λυτρίβη, η οποία τα μέτρησε, τα ζύγισε και αποφάσισε να μην μπει στη μάχη του σταυρού και πιθανότατα και της Μαρίας Νεφέλης Χατζηιωαννίδου, η οποία επίσης έκρινε ότι οι πιθανότητες εκλογής της με σταυρό είναι ισχνές.
Στο κυβερνητικό επιτελείο εκτιμούν ότι ο Γιώργος Σταμάτης θα πειστεί να είναι υποψήφιος στην Κορινθία, ενώ αναμένουν και την απάντηση του Θ. Σκυλακάκη για τυχόν κάθοδό του στην Ηλεία, ενώ η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρ. Αγαπηδάκη έχει μπει ήδη στη μάχη του σταυρού στον Δυτικό Τομέα της Αθήνας.
Στο τραπέζι των συζητήσεων στα ενδότερα του κυβερνητικού επιτελείου έχουν πέσει τρία ονόματα: Του Προέδρου της Βουλής Νικ. Κακλαμάνη, του Θόδωρου Ρουσόπουλου, ο οποίος προέρχεται από το καραμανλικό στρατόπεδο αλλά έχει οικοδομήσει σχέση εμπιστοσύνης με τον πρωθυπουργό και το όνομα του πρώην προέδρου της ΝΔ, νυν ευρωβουλευτή Βαγγ. Μεϊμαράκη, με λιγότερες πάντως πιθανότητες.
Α.Ο.

