
Στη Βουλή αναμένεται να διαβιβαστεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που έχουν εκδώσει οι βελγικές αρχές σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου, στο πλαίσιο της έρευνας για το Qatargate.
Το ένταλμα των βελγικών αρχών δεν έχει εκτελεστεί, καθώς για την εφαρμογή του απαιτείται προηγουμένως η άρση της βουλευτικής ασυλίας του κ. Αβραμόπουλου.
Mε την άφιξη της δικογραφίας στη Βουλή θα κληθεί να συνεδριάσει η Επιτροπή Δεοντολογίας και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η ονομαστική ψηφοφορία στην Ολομέλεια, για να ολοκληρωθεί η άρση ασυλίας του βουλευτή Ηλείας.
Τρία αδικήματα
Οι Αρχές του Βελγίου εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης σε βάρος του για την συμμετοχή του στην ΜΚΟ του πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Πατζέρι, με την ονομασία Fighting Impunity, στην οποία ο Δημήτρης Αβραμόπουλος συμμετείχε για έναν χρόνο, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, λαμβάνοντας ως αμοιβή το ποσό των 76.150 ευρώ, ποσό το οποίο, όπως λέει ο ίδιος, δηλώθηκε στο πόθεν έσχες του και φορολογήθηκε γι’ αυτό.
Όπως έχει γράψει το in, το Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης, σύμφωνα με πληροφορίες, αφορά στα αδικήματα της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της νομιμοποίησης εσόδων και της παθητικής δωροδοκίας.
Σε δήλωσή του, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υποστήριξε ότι δεν είχε καμία εμπλοκή στην υπόθεση, επισημαίνοντας ότι το ζήτημα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια. Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι δεν προτίθεται να επικαλεστεί τη βουλευτική ασυλία του και ότι θα απευθυνθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, προκειμένου να διερευνηθεί πλήρως η υπόθεση.

