
Το δάνειο, ύψους 75 εκατομμυρίων ευρώ που έχει λάβει ο δήμος Αθηναίων του Χάρη Δούκα
Πόσο θα στοιχίσει συνολικά το δάνειο, πότε θα αποπληρωθεί και το ποσό που θα χρειαστεί συνολικά
Σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth, αν το δάνειο επιμεριστεί, για κάθε σχολείο θα δαπανηθούν δυόμισι εκατομμύρια ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση, που κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς θα γίνει. Παράλληλα, με τέτοιες προϋποθέσεις η αναβάθμιση ακόμα και αυτών των 30 σχολείων θα πάρει χρόνια, ενώ όπως τονίζει η στήλη, με τους τόκους, η αποπληρωμή θα φτάσει τα 103 εκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα, υπογραμμίζει η στήλη, ότι με τα μέτρα και σταθμά του δημάρχου, η ενεργειακή δαπάνη όλων των σχολείων της Αθήνας, θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Παραπολιτικά Ειδήσεις .
