
Επίθεση στην κυβέρνηση για τους λιγνίτες εξαπολύει το ΠΑΣΟΚ μέσω σημερινής του ανακοίνωσης, με αφορμή ανακοίνωση της ΔΕΗ για το ξήλωμα των εκσκαφέων στην Μαυροπηγή.Και αναρωτιόμαστε: ποιος ακριβώς της ανέθεσε αυτόν τον ρόλο; Διότι ο ΑΔΜΗΕ –ο μόνος θεσμικά αρμόδιος– έχει ζητήσει εγγράφως από την Κυβέρνηση την παράταση λειτουργίας της μονάδας, ακριβώς λόγω του κινδύνου μπλακ άουτ. Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.skai.gr/news/politics/pasok-i-dei-apanta-anti-tou-admie-kai-tis-kyvernisis ανήκει στο Skai.gr: Πολιτική .
