
Σε ανάρτησή του, ο κ. Μωραΐτης αντιπαραβάλλει δύο διαδοχικές τοποθετήσεις του κ. Κασσελάκη, σημειώνοντας ότι αρχικά έκανε λόγο για μετάβαση των «Δημοκρατών» σε «μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο», ενώ λίγο αργότερα υποστήριξε πως «το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».
«Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο».
Γράφει στις 19:00 (αφού είδε ότι ξεσπάει σάλος):
Κλείσιμο
Δε μας νοιάζει, αρχηγέ!
Βάψε μας και όλους μπλε!
για το χατήρι σου φελλέ
για το χατήρι σου φελλέ
αχ, θα ντυθώ και φιλελέ
Γράφει στις 17:00:
«Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο».
Γράφει στις 19:00 (αφού είδε ότι ξεσπάει σάλος):
«Δεν κατανοώ ακριβώς ποια μετατόπιση εννοούν καθώς το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».
Δε μας…
— Nikos Moraitis (@Nikosmoraitis) June 28, 2026

