Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Κορινθία: Περιοδεία του Μαργαρίτη Σχοινά με επίκεντρο τον πρωτογενή τομέα και την αγροτική ανάπτυξη (Εικόνες)

Η Κορινθία


nd-korintia2



nd-korinthia1

Συναντήσεις στην Περιφέρεια, τη ΔΑΟΚ και το Επιμελητήριο

Η περιοδεία συνεχίστηκε στην Κόρινθο, όπου ο Μαργαρίτης Σχοινάς επισκέφθηκε τα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και συναντήθηκε με τον Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστάσιο Γκιολή, τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Σπύρο Ζαχαριά και την Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού Αθηνά Κόρκα-Κώνστα. Παράλληλα είχε συνάντηση και με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλο.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στην επίσκεψη στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) Κορινθίας, όπου πραγματοποιήθηκε εκτενής συζήτηση με τη διοίκηση και τους υπαλλήλους της υπηρεσίας. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν η εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, αλλά και οι αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργούνται λόγω των ζωονόσων και των νέων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κτηνοτροφικός τομέας.

Στη συνέχεια ο υπουργός επισκέφθηκε το Επιμελητήριο Κορινθίας, όπου πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων παραγωγικών φορέων, αγροτικών συνεταιρισμών και αγροτών, παρουσία του Βουλευτή Κορινθίας Κώστα Κόλλια. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν ζητήματα που αφορούν τις πληρωμές των παραγωγών, τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική, το αυξημένο κόστος παραγωγής, τις αγροτικές υποδομές και τις ανάγκες της τοπικής αγροτικής οικονομίας. Ο υπουργός άκουσε τις προτάσεις και τις επισημάνσεις των εκπροσώπων του πρωτογενούς τομέα, καταγράφοντας τα βασικά αιτήματα που του τέθηκαν.

Η περιοδεία ολοκληρώθηκε με συνάντηση με τα στελέχη της ΔΕΕΠ Κορινθίας, κατά την οποία έγινε ανταλλαγή απόψεων για τα ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, αλλά και για τις προτεραιότητες της κυβερνητικής πολιτικής στον αγροτικό τομέα.

Σε δηλώσεις του στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο Μαργαρίτης Σχοινάς ανέφερε:

 «Ολοκλήρωσα την επίσκεψή μου στον Νομό Κορινθίας, στο πλαίσιο των περιοδειών που οργανώνουμε ως Νέα Δημοκρατία. Θέλω να πω ότι είμαι πολύ ενθαρρυμένος από την εικόνα της οικονομίας της περιοχής. Η Κορινθία, άλλωστε, ήταν πάντοτε ένα βαρόμετρο της εθνικής οικονομίας. Είναι σαφές ότι στην Ελλάδα τα πράγματα στον οικονομικό τομέα βελτιώνονται ραγδαία. Οι ελληνικές επιδόσεις είναι πλέον αναγνωρίσιμες σε όλη την Ευρώπη. Είμαστε η χώρα με τη μεγαλύτερη μείωση του δημόσιου χρέους παγκοσμίως και συγκαταλεγόμαστε στις τρεις-τέσσερις οικονομίες της Ευρωζώνης με τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Και φυσικά, αυτή η πρόοδος πρέπει να αποτυπώνεται και στον πρωτογενή τομέα, που αποτελεί τη δική μου ευθύνη. Αυτό ακριβώς υπηρετεί και η σημερινή μας παρουσία στην Κορινθία, μια περιοχή-πρότυπο ποιοτικής γεωργίας. Στη Νεμέα συζητήσαμε με τους παραγωγούς και τους συνεταιρισμούς και επιβεβαιώσαμε τη στήριξη της Πολιτείας προς τον αμπελοοινικό τομέα, ιδιαίτερα για τις ζημιές που προκάλεσε ο πρόσφατος παγετός.

Όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές, ανεξάρτητα από το πότε θα γίνουν, πιστεύω ότι η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει να αποτελεί την πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας. Νομίζω ότι τα τελευταία επτά χρόνια αποδείξαμε, ως παράταξη, ότι μπορούμε να κρατάμε σωστά το πηδάλιο της χώρας. Πλησιάζει η στιγμή που οι Έλληνες θα σταθούν μπροστά στην κάλπη και πιστεύω ότι θα βρουν τον τρόπο να εκφράσουν αυτή την εμπιστοσύνη στη Νέα Δημοκρατία. Δουλεύουμε όλοι προς αυτή την κατεύθυνση. Η έγνοια μας, η μόνη μας έγνοια, ο μόνος μας αντίπαλος, είναι τα προβλήματα του τόπου».

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.parapolitika.gr/politiki/article/1753020/korinthia-periodeia-tou-margariti-shoina-me-epikedro-ton-protogeni-tomea-kai-tin-agrotiki-anaptuxi-eikones/ ανήκει στο Παραπολιτικά Ειδήσεις .