
Ο Στέφανος Κασσελάκης
“Κανείς δεν έχει συγκρουστεί με τη ΝΔ όπως εγώ”
Για την αναγκαιότητα καθιέρωσης του όρου “γυναικοκτονία”
Ο Στέφανος Κασσελάκης, απαντώντας για τον όρο «γυναικοκτονία», τόνισε ότι διαφέρει από την απλή ανθρωποκτονία, σημειώνοντας ότι προέρχεται από την κοινωνική αντίληψη της γυναίκας ως αντικειμένου. «Η καθιέρωση του όρου είναι ένα αναγκαίο, αλλά τελευταίο βήμα, παράλληλα με όλα τα υπόλοιπα που μπορούν να γίνουν χθες. Όπως είναι να υπάρχει ένα σωστό οικογενειακό δίκαιο, εξειδικευμένα οικογενειακά δικαστήρια. Δεν μπορούν να περνάνε τα χρόνια και τα παιδάκια, τα οποία έχουν μείνει ορφανά από γυναικοκτονίες, να μην έχουν ένα καθεστώς επισφάλειας», είπε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει ότι «μία γυναικοκτονία δεν είναι απλά μία ανθρωποκτονία. Είναι μία ανθρωποκτονία που γίνεται επειδή ο άντρας θεωρεί τη γυναίκα αντικείμενό του. Γιατί τη θεωρεί αντικείμενό του; Διότι στην κοινωνία στην οποία έχουμε ζήσει τόσες δεκαετίες, η γυναίκα είναι στο σπίτι, κάνει τις δουλειές, δεν έχει οικονομική ανεξαρτησία, και ο άντρας έρχεται και παριστάνει ότι είναι το αφεντικό και καταλήγουμε σε αυτές τις περιπτώσεις […]. Όταν μία καταγγελία γίνεται, πρέπει να κινείται αυτεπάγγελτα και η Αστυνομία και η Δικαιοσύνη. Και καταλαβαίνετε ότι το να μην γίνεται αυτό, πρέπει να έχει και ποινικό αντίκτυπο σε όσους δημόσιους λειτουργούς δεν κινούνται».
