
Toν εκπαιδευόμενο αστροναύτη και γιατρό διαστημικών αποστολών Αδριανό Γολέμη, τον πρώτο έλληνα αστροναύτη που φιλοδοξεί να συμμετάσχει σε αποστολή στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, υποδέχθηκε την Παρασκευή (26.6) στο Μέγαρο Μαξίμου ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. 
Οπότε, πολύ σύντομα θα βγάλουμε τη σχετική πρόσκληση, ώστε τις μέρες που θα είναι στον Διαστημικό Σταθμό να ασχολείται με πειράματα και με έρευνα, η οποία θα αφορά την ελληνική ερευνητική κοινότητα, γιατί όχι την ελληνική βιομηχανία.
Οπότε, νομίζω ότι είναι μια ωραία στιγμή για τη χώρα, μία σημαντική στιγμή για τη χώρα, να μπορούμε να πούμε ότι εντός αυτού του χρονικού διαστήματος θα έχουμε τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη.
Μία επένδυση την οποία κάνει η πατρίδα μας, σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος, αλλά να το πω στα αγγλικά: «money well spent», πιστεύω.
Και όχι μόνο για την εικόνα της χώρας, αλλά και για την ουσία του τι μπορεί κάποιος να κάνει σήμερα, σε συνθήκες που, δυστυχώς, δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε στη Γη και που απαιτούν παρουσία στο διάστημα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News


