Καθησυχαστικό εμφανίζεται το υπουργείο Υγείας σχετικά με την κατάσταση της αναπληρώτριας υπουργού Ειρήνης Αγαπηδάκη, η οποία μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», έπειτα από αδιαθεσία που αισθάνθηκε στην αίθουσα της Ολομέλειας, με τους γιατρούς να κάνουν λόγο ότι «δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας».
Τελευταία Νέα
