
Αγαπημένοι μου συγκάτοικοι στην τρέλα και στην παρακμή, αγαπημένα μου golden boys, αδικημένοι μου μικροαστοί, φτωχοί μου προλετάριοι «το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη». Και στους βαθιά θλιμμένους προστέθηκε και ο Κασσελάκης -που αν με είχε ακούσει από την αρχή και είχε έρθει στο κόμμα το σωστό που του ταίριαζε- δεν θα διοργάνωνε τώρα live show με τον Αδωνι, για να βρίσει τον Τσίπρα μπας και θυμηθεί ο κόσμος ποιος είναι. Εδώ που τα λέμε και εγώ, που ξέρετε πώς τον συμπαθώ, δεν ήξερα ότι είναι ακόμη εδώ ο Στέφανος. Νόμιζα είχε γυρίσει στην Αμερική το πουλάκι μου. Μαθαίνω δε ότι προσεύχονται με τον Τάιλερ να απαντήσει και ο Τσίπρας μπας και κρατηθούν δύο – τρεις μέρες στη δημοσιότητα… Δεν το σκέφτηκε όμως καλά. Γιατί δεν κάλεσαν και την Κωνσταντοπούλου που λέει ωραία 11 χρόνια τώρα το ίδιο ποίημα για τον Τσίπρα;
Stefanos και Αδωνις: It’s show time
Με τον Στέφανο Κασσελάκη θα συναντηθεί απόψε διαδικτυακά ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης. Για την ακρίβεια με τον Στέφανο και τον σύζυγό του, Τάιλερ Μακμπέθ. Η υπόθεση έχει ενδιαφέρον, καθώς υποτίθεται ότι η συζήτηση θα αφορά στην κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ. Υποτίθεται, γιατί ήδη ο Άδωνις έδωσε τρέιλερ για το σόου και μας είπε ότι θα θέσει θέμα και θα ρωτήσει τον Stefanos και για τον Αλέξη Τσίπρα, και για όσα με τα σπαστά ελληνικά του έχει κατά καιρούς πει για τον πρώην πρωθυπουργό. Όπως είπε ο υπουργός Άδωνις θα ρωτήσει τον αρχηγό των «Δημοκρατών» να του πει τι ξέρει για τα «μαύρα ταμεία» του ΣΥΡΙΖΑ. Το δεύτερο και βασικότερο ερώτημα βέβαια εν προκειμένω, είναι γιατί μετά από τόσες καταγγελίες ο Stefanos δεν έχει πάει σ’ έναν εισαγγελέα ώστε να αποδείξει τα όσα κατά καιρούς καταγγέλλει. Εν ολίγοις μένει να δούμε εάν η συζήτηση θα αφορά όντως την Υγεία ή πως οι συμμετέχοντες θα επιχειρήσουν να αναχαιτίσουν τη δημοτικότητα Τσίπρα και της ΕΛΑΣ.
Το «κόλπο»
Θα μπορούσε να πει κανείς – και δεν θα είχε άδικο – ότι ο «πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται»! Προσέξτε να δείτε το «κόλπο» που έστησε το Μέγαρο Μαξίμου σχετικά με το θέμα της ακρίβειας. Ο πληθωρισμός κινείται περί το 5% και χωρίς η βιομηχανία να έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις, δηλαδή δεν έχει ενσωματώσει το υπερβάλλον κόστος που έχει προκύψει από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή. Ετσι τον πρώτο λόγο στην άνοδο την έχουν τα ενοίκια και το πετρέλαιο – τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης τον επιβαρύνουν κατά περίπου 1,5%. Η ακρίβεια επανήλθε – αν και δεν έφυγε ποτέ – στο προσκήνιο … πλησίστια, κι απειλεί να ροκανίσει περαιτέρω το εκλογικό ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας.
Και η επικοινωνία
Επειδή το Μέγαρο Μαξίμου δεν έχει κάνει κάτι – και δεν σκοπεύει να κάνει κάτι – σ΄ αυτές τις δύο κατηγορίες, επανέφερε στο προσκήνιο το θέμα του σούπερ μάρκετ – είναι, εξάλλου, ένας βολικός αντίπαλος! Εν προκειμένω, λοιπόν, ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης μέσα στη μαύρη απελπισία του, «αγόρασε» την – ήδη υπάρχουσα από το 2010! – την πλατφόρμα για τις τιμές που του «πακετάρισε» και του την «πούλησε» ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος. Κι έτσι η κυβέρνηση βρήκε ένα καινούργιο επικοινωνιακό εργαλείο για … να «τρολάρει» επί της ουσίας τους καταναλωτές στο θέμα της ακρίβειας – λες κι οι ίδιοι δεν γνωρίζουν από που μπορούν να αγοράσουν το άλφα ή το βήτα προϊόν φθηνά. Περιμένουν την πλατφόρμα για το … μάθουν! Το γεγονός ότι 50% των νοικοκυριών δεν μπορούν να βγάλουν τον μήνα, θα το αντιμετωπίσουν με το … «posokanei»! Διότι ως γνωστόν, κατά το Μαξίμου οι καταναλωτές είναι αφελείς….
Πρώτο βήμα
Όμως ο κ. Μητσοτάκης όσο κι αν πλέον βρίσκεται σε δύσκολη θέση – κι όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται δυσκολότερη … – σας το έχω επισημάνει δεν είναι εύκολος αντίπαλος. Εκτός από το γεγονός ότι διαθέτει την κρατική εξουσία στα χέρια του, επειδή «παίζει τα ρέστα» του, δηλαδή την πολιτική του επιβίωση, γι΄ αυτό ακριβώς και θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να ελέγξει τις εξελίξεις της επόμενης μέρας. Το πρώτο και το βασικό αυτές τις μέρες είναι να βρεθούν δικοί του στην ηγεσία της δικαιοσύνης.
Κινδυνεύει
Αυτό θα το πετύχει, δεν υπάρχει αμφιβολία – αλλά το κόστος θα είναι μεγάλο, η δυσαρέσκεια στα υψηλά κλιμάκια της Δικαιοσύνης είναι πολύ έντονη κι αυτό δεν είναι καλό σημάδι, καθόλου καλό σημάδι! Όπως είπε κι ένας συνταξιούχος πολιτικός αναλυτής, που την ιδρώνει τη φανέλα για να τον υπερασπίζεται από κανάλι σε κανάλι, ο κ. Μητσοτάκης αν πάρει 25% στις εκλογές κινδυνεύει να πάει στο ειδικό δικαστήριο για τις υποκλοπές! Καταλάβατε γιατί πρέπει να πάρει τα μέτρα του;
Εδώ ο Ντίλιαν, εκεί ο Ντίλιαν…
Είπα όμως υποκλοπές και θυμήθηκα ότι αυτή την Κυριακή που μας πέρασε ο κ. Ντίλιαν είχε … ρεπό! Δεν γνωρίζω αν έτυχε ή αν βρίσκεται σε mood καλοκαιρινών διακοπών στην όμορφη Κύπρο – αν και πλησιάζουν οι μέρες που η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής πρέπει να αποφασίσει τελικά για την εξέταση του – μαζί και του ανιψιού κ. Γρηγόρη Δημητριάδη.
Ο «θεματοφύλακας»!
Ανέφερα τον ανιψιό και θυμήθηκα ότι όπως μου είπαν προ ημερών είχε βρεθεί σε συγκέντρωση κομματική στο Χαϊδάρι και μεταξύ των άλλων τι τους είπε; Πως είναι κι αυτός δυσαρεστημένος, αλλά η παράταξη πάνω απ΄ όλα! Ο οποίος ανιψιός έχει αναθέσει στον εαυτό του ένα … βαρύ καθήκον – θεωρεί πως σε πολιτικό επίπεδο είναι ο «θεματοφύλακας της οικογένειας! Ναι αλήθεια σας λέω….
Δεύτερο βήμα
Το επόμενο βήμα του πρωθυπουργού είναι να εκλέξει μία κοινοβουλευτική ομάδα η οποία θα … «πίνει νερό στο όνομα του». Ετσι επέτρεψε σε διάφορους υψηλόβαθμους αυτοδιοικητικούς παράγοντες να ενταχθούν στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας. Εκεί θα υπάρξει ο επόμενος γύρος της εσωκομματικής αντιπαράθεσης – οι βουλευτές που ευθέως θα πληγούν, όχι μόνο δεν θα «τρέξουν», αλλά αρκετούς από αυτούς τους περιμένει ο πρώην πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς να τους εντάξει στα ψηφοδέλτια του νέου κόμματος….
«Τσάι και συμπάθεια»
Θυμάστε προ ημερών που αιφνιδίως κυκλοφόρησε η φήμη ότι επίκειται συνάντηση του κ. Μητσοτάκη με τον πρώην πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή και μετά ξαφνικά αποσύρθηκε τόσο ξαφνικά όσο εμφανίστηκε; Ανέλαβε έμαθα ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, ο κ. Κωστής Χατζηδάκης – που γενικά έχει μόνο … φίλους, λόγω του ήπιου χαρακτήρα του – να επικοινωνήσει με τον πρώην πρωθυπουργό. Συναντήθηκε μαζί του. Αλλά η συνάντηση δεν απέδωσε – είχε μόνο … τσάι και συμπάθεια!
Κυνηγητό
Ως εκ τούτου ο κ. Καραμανλής στηρίζει – underground – τον φίλο του κ. Σαμαρά στο νέο πολιτικό του εγχείρημα, δίνοντας του ανθρώπους σε διάφορες περιοχές, τους οποίους εν συνεχεία ο μηχανισμός του Μαξίμου κι η Πειραιώς τους κυνηγάνε για να τους …. εξουδετερώσουν. Ανα την Ελλάδα γίνεται ένας χαμός το τελευταίο διάστημα.

