
Άλλη μία γαλάζια διαφοροποίηση καταγράφηκε χθες απέναντι στις προτάσεις της ΝΔ για τη Συνταγματική Αναθεώρηση. Μετά την Ντόρα και τον Χαράλαμπο Αθανασίου, στη λίστα των διαφωνούντων προστέθηκε τώρα και ο Νότης Μηταράκης, βάζοντας στο στόχαστρο το πολυσυζητημένο ασυμβίβαστο βουλευτή-υπουργού.
Ο βουλευτής Χίου εξέφρασε σοβαρές επιφυλάξεις για το σενάριο των «αναπληρωτών βουλευτών» που θα παίρνουν τα έδρανα όσων υπουργοποιούνται.
Μάλιστα, στη συνέχεια το πήγε ακόμα παραπέρα, ζητώντας τα μέλη της κυβέρνησης να επιλέγονται αποκλειστικά από την Εθνική Αντιπροσωπεία, κοινώς να μην είναι εξωκοινοβουλευτικοί.
Με αυτή του την κίνηση, ο κ. Μηταράκης άνοιξε μέτωπο με μια από τις πιο αγαπημένες συνήθειες του Μαξίμου: την αξιοποίηση τεχνοκρατών και εξωκοινοβουλευτικών στελεχών σε κρίσιμούς υπουργικούς θώκους.
Δεν έχει σημασία αν συμφωνεί κανείς ή διαφωνεί με τα επιχειρήματά του, αλλά μια εύλογη απορία την έχουμε: Αν ο κ. Μηταράκης καθόταν ακόμα σε κάποια υπουργική καρέκλα, θα εμφάνιζε τις ίδιες ακριβώς συνταγματικές ευαισθησίες;
Γιατί, ως γνωστόν, η απόσταση από το υπουργικό συμβούλιο μέχρι τα βουλευτικά έδρανα αλλάζει μερικές φορές δραματικά την οπτική γωνία των πραγμάτων…
Α.Ο.


