
Εδώ που τα λέμε, το αν η εμπλοκή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στο Qatargate είναι «μπούρδα» ή όχι, θα το κρίνει τελικά η Δικαιοσύνη. Ούτε γνωρίζουμε κανέναν… «κερατά» (αν και κυκλοφορούν πολλοί εκεί έξω) στον οποίο θα δεχόταν να απολογηθεί ο πρώην επίτροπος. Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα, όμως, είναι ότι μετά τη θυελλώδη τηλεοπτική του παρουσία στον ΣΚΑΪ, ο βουλευτής Ηλείας της ΝΔ βρίσκεται πλέον σε εξαιρετικά δεινή θέση.
Η κυβερνητική αποστασιοποίηση πήρε γρήγορα διαστάσεις μεγαλοπρεπούς αδειάσματος. Η αρχή έγινε με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο οποίος (μέσω κύκλων) πέρασε στην αντεπίθεση όταν ο Αβραμόπουλος τον κατηγόρησε ότι «κράτησε το ένταλμα σύλληψης για τρεις μέρες στο συρτάρι». Τη χαριστική βολή ανέλαβε να δώσει ο Παύλος Μαρινάκης, πετώντας την ατάκα-φαρμάκι:
«Όταν σε καλούν οι Αρχές, πρέπει να ανταποκρίνεσαι».
Το μήνυμα της κυβέρνησης είναι σαφές και τραβάει κόκκινη διαχωριστική γραμμή. Όχι απαραίτητα γιατί το Μαξίμου τον θεωρεί ένοχο ή ότι πήρε μίζες –άλλωστε η ιστορία με τη ΜΚΟ είναι γνωστή από το 2022– αλλά γιατί με την τηλεοπτική του εμφάνιση ο πρώην επίτροπος κατάφερε να τα κάνει χειρότερα απ’ ό,τι ήταν.
Όλο αυτό το σκηνικό θυμίζει έντονα εκείνη την όχι και τόσο παλιά, θλιβερή περίπτωση του Μακάριου Λαζαρίδη. Ο οποίος, στην υπόθεση με το περιβόητο «πτυχίο» του, βγήκε αμέσως μετά στα κανάλια να μας πει «πόσο ωραίος είναι», με αποτέλεσμα την επόμενη κιόλας μέρα να πάρει την άγουσα από την κυβέρνηση.
Φαίνεται πως το πάθημα του ενός δεν έγινε μάθημα για τον άλλον…
Α.Κ.


