
Το αίτημα άρσης ασυλίας του πρώην Επιτρόπου Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2014–2019) Δημήτρη Αβραμόπουλου προκειμένου να ενεργοποιηθεί το ένταλμα σύλληψης της βελγικής Δικαιοσύνης για την συμμετοχή του σε ΜΚΟ του Αντόνιο Παντσέρι, που εμπλέκεται στο σκάνδαλο Qatargate, για το οποίο είχε προφυλακιστεί η Εύα Καϊλή, διαβιβάστηκε από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου στον υπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη και προωθείται στην Βουλή, η οποία θα επιληφθεί του θέματος.
Mε την άφιξη της δικογραφίας στη Βουλή θα κληθεί να συνεδριάσει η Επιτροπή Δεοντολογίας και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η ονομαστική ψηφοφορία στην Ολομέλεια, επί του αιτήματος άρσης ασυλίας του βουλευτή Ηλείας.
Οι Αρχές του Βελγίου εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης σε βάρος του για την συμμετοχή του στην ΜΚΟ του πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Πατζέρι, με την ονομασία Fighting Impunity, στην οποία ο Δημήτρης Αβραμόπουλος συμμετείχε για έναν χρόνο, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, λαμβάνοντας ως αμοιβή το ποσό των 76.150 ευρώ, ποσό το οποίο, όπως λέει ο ίδιος, δηλώθηκε στο πόθεν έσχες του και φορολογήθηκε γι’ αυτό.
Το Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης, σύμφωνα με πληροφορίες, αφορά στα αδικήματα της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της νομιμοποίησης εσόδων και της παθητικής δωροδοκίας.
Σε δήλωσή του, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υποστήριξε ότι δεν είχε καμία εμπλοκή στην υπόθεση, επισημαίνοντας ότι το ζήτημα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια. Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι δεν προτίθεται να επικαλεστεί τη βουλευτική ασυλία του και ότι θα απευθυνθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, προκειμένου να διερευνηθεί πλήρως η υπόθεση.

