
«Με τις πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας ενισχύονται πάντα τα ολιγοπώλια και οι μεσάζοντες. Χαμένοι παραμένουν οι συνταξιούχοι, οι μισθωτοί, η μέση οικογένεια και οι πιο αδύναμοι Έλληνες», τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος περιόδευσε το πρωί του Σαββάτου στην αγορά του Αγίου Δημητρίου στη Ρόδο, όπου συνομίλησε με πολίτες και επαγγελματίες.
Ο κ. Ανδρουλάκης σημείωσε, μάλιστα, πως «η Νέα Δημοκρατία με τις επιλογές της έχει δημιουργήσει υπεραπόδοση», προσθέτοντας χαρακτηριστικά πως «με την υπεραπόδοση αυτή που διαφημίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συμφωνεί και ο Αλέξης Τσίπρας».
Ανδρουλάκης: Τροχονόμος συμφερόντων ο Μητσοτάκης
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο
Πολιτικές Ειδήσεις – Νέα & Επικαιρότητα | in.gr
.
Πολιτικές Ειδήσεις – Νέα & Επικαιρότητα | in.gr
. 
