
Η ατμόσφαιρα μυρίζει εκλογές και τα γαλάζια πολιτικά γραφεία γεμίζουν δημοσκοπήσεις. Σε κάποιες περιφέρειες, η εικόνα είναι ακόμα θολή.
Σε άλλες, όμως η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, πολύ δύσκολα θα ανατραπεί.
Μία από αυτές είναι ο Βόρειος Τομέας της Αθήνας, στον οποίο, δύο δημοσκοπήσεις που ήρθαν σε γνώση μας δείχνουν ότι έχει δημιουργηθεί ένα μάλλον «αχτύπητο» κουαρτέτο, με τους Κωστή Χατζηδάκη, Παύλο Μαρινάκη, Αδων. Γεωργιάδη και Νίκη Κεραμέως να καταλαμβάνουν με άνεση και με απόσταση από τους υπόλοιπους τις πρώτες τέσσερις εκλόγιμες θέσεις.
Στην πρώτη, πρώτος έρχεται ο Κωστής Χατζηδάκης με 54,4%, και ακολουθούν ο Παύλος Μαρινάκης με 49,1%, ο Αδωνις Γεωργιάδης με 47,0%, η Νίκη Κεραμέως με 44,2%, ο Δημ. Καιρίδης με 33,6%, ο Νικ. Παπαναθάσης με 22,2% και η Ζωή Ράπτη με 16,6%.
Στη δεύτερη που πήρε το ματάκι μας, στην πρώτη θέση είναι ο Αδωνις Γεωργιάδης με 58%, ο Παύλος Μαρινάκης με 45%, ο Κωστής Χατζηδάκης με 44%, η Νίκη Κεραμέως με 34%,ο Δημ. Καιρίδης 32%, ο Θόδωρος Ρουσόπουλος ( ο οποίος, πάντως, έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα θέσει υποψηφιότητα ), με 12%, ο Νίκος Παπαθανάσης 11%, η Ζωή Ράπτη 9% και Γιώργος Κουμουτσάκος 3%.
Δεν μπορούμε να φανταστούμε καν τον εκνευρισμό του Καιρίδη, που παρά τις παραστάσεις, τις λαϊκιστικές εκρήξεις, τα ξεκατινιάσματα, όπως λένε οι συνάδελφοί του, την τέταρτη θέση, τη βλέπει με το …κιάλι.
A.O.


