Ο κ. Κυρανάκης πήρε τη βούρτσα και «έσβησε» γκράφιτι και συνθήματα στους τοίχους του σταθμού του ΗΣΑΠ στον Ταύρο λέγοντας «για να μην έχουμε αποτυπώματα» και «την αναρχία λίγο να σβήσουμε».
photo: eurokinissi
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.el.gr/ellada/vinteo-o-kyranakis-svinei-me-voyrtsa-g/ ανήκει στο EL – ΚΟΜΜΑΤΑ .
