Γιατί μόνο ένας μεγάλος ηγέτης θα μπορούσε να καταστρέψει την…αποτέλεσμα!πλήρης αποβιομηχανοποίηση της χώρας!!! Το δημόσιο άνοιξε της πόρτες του και αγρότες κτηνοτρόφοι όλοι μέσα, στρατιές σταλμένοι από το κάθε βουλευτικό γραφείο από όλοι την Ελλάδα, πλήρης ερήμωση της υπαίθρου!!! Στρατός ολόκληρος ψηφοφόρων που υπάρχει μέχρι σήμερα,το πως θα πληρωνόταν όλοι αυτοί? μα με δανεικά! Ο Ανδρέας μπορεί να πέθανε, ο Παπανδρεϊσμός όμως ζει.Και ιδού τι έλεγε μια άλλη (από τις καταχωνιασμένες) εκθέσεις του ΑΣΕΠ: Το 2000 ήταν η χρονιά που μόνο το 20% των φορέων που ελέγχθηκαν βρέθηκε σωστό.