
Το πρωί της Παρασκευής ο Έλληνας πρωθυπουργός με τον Έλληνα γιατρό διαστημικών αποστολών κ.Γολέμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα».
Στην λεζάντα έγραψε:”Ο Αδριανός τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι στο διάστημα. Είναι μία επένδυση, την οποία κάνουμε ως χώρα, με συμβολική και ουσιαστική αξία.”
Δείτε ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ
photo: eurokinissi
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.el.gr/ellada/vinteo-me-tin-frasi-apo-to-toy-story-sto-apeir/ ανήκει στο EL – ΚΟΜΜΑΤΑ .

