Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

EL – Τι θέλουν να γίνει μέσα στην ΝΔ με τον Κώστα Καραμανλή

Με τον χρόνο να «κυλά» γρήγορα και την πολιτική συζήτηση να έχει «φουντώσει» στην Νέα Δημοκρατία θέλουν ένα βασικό πράγμα, όπως προκύπτει από πληροφορίες και εκτιμήσεις: Να μην υπάρξει αναταραχή εντός κόμματος.

Στην κυβέρνηση δεν θέλουν, μάλιστα, σε καμία περίπτωση, να επαναληφθεί με τον Κώστα Καραμανλή ό,τι έλαβε χώρα με τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος διεγράφη και μένει να φανεί αν θα προβεί σε ίδρυση νέου κόμματος ή όχι.

Όπως προκύπτει από το περιβάλλον της ΝΔ, το Μαξίμου θέλει να φαίνεται προς τα έξω μια εικόνα καλών σχέσεων με τον Κ. Καραμανλή, ο οποίος έχει εξίσου καυτηριάσει πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης, αλλά παραμένει εντός κόμματος.

Άλλωστε το όνομα Καραμανλής σημαίνει πολλά για την κεντροδεξιά παράταξη.

Ευχής έργον θα ήταν φυσικά να επέστρεφε και ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά στην κυβέρνηση, αυτή την στιγμή, έχουν επικεντρωθεί στον έτερο πρώην πρωθυπουργό, προκειμένου να μην υπάρξει μεγάλη απώλεια δεξιών ψήφων.

photo αρχείου Eurokinissi
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.el.gr/ellada/ti-theloyn-na-ginei-mesa-stin-nd-me-ton-k/ ανήκει στο EL – ΚΟΜΜΑΤΑ .