
Με τον χρόνο να «κυλά» γρήγορα και την πολιτική συζήτηση να έχει «φουντώσει» στην Νέα Δημοκρατία θέλουν ένα βασικό πράγμα, όπως προκύπτει από πληροφορίες και εκτιμήσεις: Να μην υπάρξει αναταραχή εντός κόμματος.
Στην κυβέρνηση δεν θέλουν, μάλιστα, σε καμία περίπτωση, να επαναληφθεί με τον Κώστα Καραμανλή ό,τι έλαβε χώρα με τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος διεγράφη και μένει να φανεί αν θα προβεί σε ίδρυση νέου κόμματος ή όχι.
Όπως προκύπτει από το περιβάλλον της ΝΔ, το Μαξίμου θέλει να φαίνεται προς τα έξω μια εικόνα καλών σχέσεων με τον Κ. Καραμανλή, ο οποίος έχει εξίσου καυτηριάσει πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης, αλλά παραμένει εντός κόμματος.
Άλλωστε το όνομα Καραμανλής σημαίνει πολλά για την κεντροδεξιά παράταξη.
Ευχής έργον θα ήταν φυσικά να επέστρεφε και ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά στην κυβέρνηση, αυτή την στιγμή, έχουν επικεντρωθεί στον έτερο πρώην πρωθυπουργό, προκειμένου να μην υπάρξει μεγάλη απώλεια δεξιών ψήφων.

