
Λιγότερο απο 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά


✅ Ολοκληρώσαμε ήδη τις τεχνικές εκθέσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση 9 σχολικών συγκροτημάτων που στεγάζουν 20 σχολικές μονάδες και μόλις χθες περάσαμε την πρόταση από το Δημοτικό μας Συμβούλιο για να προχωρήσουν τα έργα.✅Αναβαθμίζουμε την ενεργειακή κλάση από Β έως Α+, εξοικονομώντας ετησίως 3.270 MWh.✅ Νέα κουφώματα, θερμομόνωση, σύγχρονος φωτισμός και φωτοβολταϊκά σε συνολικά 21.500 τ.μ..✅ Τα υπόλοιπα χρήματα του δανείου θα διατεθούν για την ενεργειακή αναβάθμιση τουλάχιστον 30 ακόμη σχολείων.
Αυτή είναι μια πολιτική επιλογή ευθύνης για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και την αξιοπρέπειά τους.