Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

ΔΕΗ: 20 εκατ. μισθοί και μπόνους για τα golden boys το 2025

Η μετατροπή της ΔΕΗ από δημόσια επιχείρηση σε μια εταιρεία με αμιγώς ιδιωτικά – ΣΚΛΗΡΆ χαρακτηριστικά οδήγησε σε δύο εξαιρετικά αντικρουόμενα και παράλληλα απολύτως αναμενόμενα αποτελέσματα.

Τα γαλάζια golden boys της ΔΕΗ  αύξησαν τις αποδοχές τους κατά 190% μέσα σε τρία χρόνια, με τους μισθούς και τα μπόνους μόνο για το 2025 να φτάνουν τα 20 εκατομμύρια ευρώ.

Την ίδια στιγμή, οι τιμές του ρεύματος έχουν εκτοξευθεί κατά 50% από το 2019 και η ενεργειακή φτώχεια στη χώρα μας καταγράφεται σε διπλάσιο ποσοστό από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο.

Τα στοιχεία για το 2025 αποκαλύπτουν ότι στην Ελλάδα το 18,1% των νοικοκυριών δεν έχει επαρκή θέρμανση και ψύξη ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι στο 8,8%.

Ένα ακόμα άκρως σοβαρό στοιχείο που καταδεικνύει τη μεγάλη πίεση που δέχονται τα νοικοκυριά όσον αφορά το τεράστιο κόστος της ενέργειας είναι και το γεγονός ότι στην Ελλάδα 1 στα 3 νοικοκυριά καθυστερεί να πληρώσει τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας με το ποσοστό στη χώρα μας να είναι στο 32% και στην ΕΕ στο 6,9%.

Οι εξωπραγματικές αμοιβές

Τα εκατομμύρια ευρώ σε αμοιβές και μπόνους για τα golden boys της ΔΕΗ, παρουσιάστηκαν στην έκθεση αποδοχών για το 2025, όπως αναφέρει και δημοσίευμα της εφημερίδας η «Αυγή».

Τα ίδια τα μέλη του ΔΣ εγκρίνουν για τους εαυτούς τους παχυλούς μισθούς, πρόσθετα μπόνους και υπερ-μπόνους με διάθεση δωρεάν μετοχών της εταιρείας, που μόνο για το 2025 ξεπερνούν συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ.

Συγκεκριμένα, το σύνολο των μεικτών αποδοχών των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ αυξήθηκε το 2025 κατά 37,22% σε σχέση με το 2024 φτάνοντας τα 3.039.494 ευρώ από 2.214.983.

Και είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε μια τριετία από το 2022 έως το 2025 το κόστος αυξήθηκε κατά 190,5%.

Οι μισθοί και τα μπόνους

Τα τέσσερα εκτελεστικά μέλη του ΔΣ της ΔΕΗ, δηλαδή ο διευθύνων σύμβουλος, δύο αναπληρωτές διευθύνοντες σύμβουλοι και ένα εκτελεστικό μέλος, για το 2025 έχουν σταθερές μεικτές αποδοχές και μπόνους 2,5 εκατ. ευρώ.

Οι μετοχές που διατέθηκαν το 2025 στα τέσσερα εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ. ανέρχονται συνολικά σε 296.512, οι οποίες με σημερινή αξία της μετοχής περίπου στα 21 ευρώ, ξεπερνούν τα 6 εκατ. ευρώ  εκ των οποίων περισσότερα από 3 εκατ. (149.225 μετοχές) αφορούν μόνο τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο.

Παράλληλα, σύμφωνα με την πρόταση του ΔΣ της ΔΕΗ,  αναμένεται η διανομή μέρους κερδών έως του ποσού των 11.100.000 ευρώ, το οποίο αφορά 151 στελέχη-δικαιούχους «πρόσθετου κινήτρου», για την επίτευξη των στόχων του 2025. Πρόκειται κατά μέσο όρο για 73.500 ευρώ το χρόνο για κάθε δικαιούχο.

Το πρωτότυπο άρθρο https://neostrategy.gr/dei-20-ekat-misthoi-kai-bonous-gia-ta-golden-boys-to-2025/ ανήκει στο Neostrategy.gr .