
Με σαφή στόχευση στην οικονομία και ξεκάθαρη πλέον ανάδειξη πολιτικού αντιπάλου στο πρόσωπο του Αλέξη Τσίπρα
Σχέδια για συνεδρίαση της Κ.Ο της ΝΔ εντός Ιουλίου
Αξίζει, παράλληλα, να σημειωθεί ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει λησμονήσει την αναστάτωση που είχε προκληθεί από διάφορες αιτίες τους περασμένους μήνες στους κόλπους της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας και σχεδιάζει νέα συνεδρίαση εντός του Ιουλίου, με τα επόμενα οικονομικά μέτρα στην ατζέντα. Παράλληλα, σχεδιάζει να παρουσιάσει την προσεχή Τετάρτη και ένα νέο ψηφιακό εργαλείο για τους βουλευτές της Ν.Δ., το «iΚΟ», μια εφαρμογή αποκλειστικά για τους βουλευτές και ευρωβουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, αλλά και για στενούς συνεργάτες τους: Θα τους ενημερώνει αναλυτικά για το νομοθετικό έργο (πρακτικά επιτροπών, τροπολογίες κ.λπ.), θα τους ειδοποιεί για τις συνεδριάσεις της Ολομέλειας της Βουλής και για τη σειρά που έχουν ως ομιλητές, ενώ θα έχει και προσωποποιημένη ενημέρωση, π.χ. για τις κοινοβουλευτικές επιτροπές στις οποίες συμμετέχουν. Θα μπορούν ακόμα και να αλλάζουν τη σειρά με την οποία έχουν δηλώσει ότι θα μιλήσουν στην Ολομέλεια, με αμοιβαία συνεννόηση -μέσω του appμε κάποιον «γαλάζιο» συνάδελφό τους. Θα υπάρχει, δε, και η δυνατότητα να ζητούν, πάλι μέσω της εφαρμογής, ραντεβού με οποιονδήποτε υπουργό, σημειώνοντας επιγραμματικά και το θέμα της συνάντησης, ικανοποιώντας με τον καινοτόμο αυτόν τρόπο ένα πάγιο αίτημα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Η εφαρμογή αυτή έχει, μάλιστα, σχεδιαστεί σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον βουλευτή Δυτικής Αττικής της Ν.Δ., Βαγγέλη Λιάκο.
Δημοσιεύτηκε στα Παραπολιτικά

