Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!

Με ειρωνικό τρόπο σχολίασε ο γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης τις αναφορές του προέδρου των Δημοκρατών, Στέφανου Κασσελάκη, περί «Φιλελεύθερου Κέντρου», αφήνοντας αιχμές για αλλαγή πολιτικού στίγματος και προσπάθεια αναδίπλωσης μετά τις αντιδράσεις.

Σε ανάρτησή του, ο κ. Μωραΐτης αντιπαραβάλλει δύο διαδοχικές τοποθετήσεις του κ. Κασσελάκη, σημειώνοντας ότι αρχικά έκανε λόγο για μετάβαση των «Δημοκρατών» σε «μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο», ενώ λίγο αργότερα υποστήριξε πως «το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».
«Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο».
Γράφει στις 19:00 (αφού είδε ότι ξεσπάει σάλος):

Κλείσιμο
Δε μας νοιάζει, αρχηγέ!

Βάψε μας και όλους μπλε!

για το χατήρι σου φελλέ

για το χατήρι σου φελλέ

αχ, θα ντυθώ και φιλελέ
Γράφει στις 17:00:

«Οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, στο Φιλελεύθερο Κέντρο».

Γράφει στις 19:00 (αφού είδε ότι ξεσπάει σάλος):

«Δεν κατανοώ ακριβώς ποια μετατόπιση εννοούν καθώς το Προοδευτικό Κέντρο είναι ipso facto Φιλελεύθερο».
Δε μας…


— Nikos Moraitis (@Nikosmoraitis) June 28, 2026

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.protothema.gr/politics/article/1842393/o-moraitis-trolarei-ton-kasselaki-gia-to-fileleuthero-kedro-vapse-mas-kai-olous-ble/?utm_source=rss ανήκει στο Πρώτο Θέμα: Πολιτική .