Οι κατηγορούμενοι, κατά την εισαγγελική πρόταση, φέρονται να δήλωσαν ψευδώς ότι κατείχαν ή εκμεταλλεύονταν χιλιάδες στρέμματα στην Καστοριά, προκειμένου να λάβουν ενισχύσεις από το εθνικό απόθεμα. Οι εκτάσεις δηλώνονταν είτε ως βοσκότοποι είτε ως καλλιέργειες ελιάς ή αμυγδαλιάς – φυτά που δεν ευδοκιμούν στην περιοχή της Καστοριάς.

Οι δικαστές, κατά πλειοψηφία, αθώωσαν μία γυναίκα παραγωγό, αποδεχόμενοι τον ισχυρισμό της ότι εξάλειψε το αξιόποινο επιστρέφοντας, εντόκως, τα χρηματικά ποσά που είχε λάβει. Το ποσό που επιστράφηκε ανέρχεται σε περίπου 30.000 ευρώ. Παράλληλα, το δικαστήριο προχώρησε σε μερική ανακατάταξη των κατηγοριών για ορισμένους από τους καταδικασθέντες, ενώ μείωσε και τα ποσά που τους είχαν αρχικά καταλογιστεί.

Οι κατηγορούμενοι δεν παρέστησαν αυτοπροσώπως, εκπροσωπούμενοι από τους συνηγόρους τους. Η δίκη θα συνεχιστεί την 1η Ιουλίου, οπότε το δικαστήριο, αφού αποφασίσει επί των ελαφρυντικών που ζήτησε η υπεράσπιση, θα ανακοινώσει τις ποινές.

Η υπόθεση έφτασε στη Δικαιοσύνη ύστερα από καταγγελία του προέδρου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Καστοριάς, ο οποίος κατέθεσε ως μάρτυρας στη διάρκεια της δίκης.