
Στη Νέα Σμύρνη το μεσημέρι της Παρασκευής βρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Περνάτε καλά; Για το καλοκαίρι έτοιμοι;», ρώτησε παρέα πολιτών, με εκείνους να του ανταποδίδουν το ερώτημα αν ο ίδιος είναι έτοιμος για το καλοκαίρι. «Εμείς δεν έχουμε καλοκαίρι, εμείς τρέχουμε μόνο», απάντησε, καλώντας τους παράλληλα να ξεκουραστούν και να είναι σε ετοιμότητα. «Να φορτίσετε μπαταρίες το καλοκαίρι. Σας βλέπω όλους έτοιμους και έτοιμες, σε απόλυτη κινητοποίηση. Αυτό θέλουμε», ανέφερε.
Η περιοδεία ολοκληρώθηκε στον Πολιτιστικό Όμιλο Φίλων Τάβλι, όπου ο πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να παίξει μία παρτίδα, σχολιάζοντας με χιούμορ: «Οι εξάρες πρέπει να έρχονται όταν τις χρειάζεσαι».

