Σύμφωνα με πληροφορίες, ο βουλευτής θέτει ζήτημα αιτιολογίας της έκδοσης του εντάλματος, καθώς όπως ισχυρίζεται, στο ευρωπαϊκό ένταλμα θα πρέπει να προσδιορίζεται επαρκώς η εθνική δικαστική απόφαση ή το εθνικό ένταλμα εξαιτίας του οποίου εκδόθηκε το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης, πράγμα το οποίο δεν έχει συμβεί στην προκειμένη περίπτωση.

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος επιμένει πως δεν έχει τελέσει καμία αξιόποινη πράξη.

Υπενθυμίζεται ότι σε συνέντευξη που παραχώρησε πριν από λίγες μέρες, ανέφερε: «Στην ουσία το ένταλμα είναι άκυρο με τον τρόπο που έγινε».

«Δεν νομίζω ότι υπάρχει. Υπάρχει σκοπιμότητα από κάποιους αστυνομικούς που, για να γλιτώσουν ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, είπαν να διευρύνουν την έρευνα» πρόσθεσε.