Το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ καταγγέλλει την πράξη αυτή, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια ακόμη απόδειξη του χαρακτήρα του ισραηλινού κράτους κράτους-δολοφόνου. Στην ανακοίνωσή του, το ΚΚΕ σημειώνει πως η απέλαση αυτή αποτελεί συνέχεια της καταστολής σε βάρος όσων εκφράζουν αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό και καταδικάζουν τις ισραηλινές πολιτικές.

Η ανακοίνωση:

«Η απέλαση από το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ των Ελλήνων συνδικαλιστών που στόχο είχαν να φτάσουν στη Ραμάλα, για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στον πολύπαθο παλαιστινιακό λαό είναι απολύτως απαράδεκτη και καταδικαστέα. Καταδικαστέα όμως είναι και η στάση της κυβέρνησης της ΝΔ που δεν προχωρά στις απαραίτητες ενέργειες διαμαρτυρίας απέναντι στον στρατηγικό της σύμμαχο Ισραήλ, που συνεχίζει τη γενοκτονία, τους επoικισμούς, την καταπάτηση των παλαιστινιακών εδαφών.

Τώρα χρειάζεται να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό, η απαίτηση να διακοπεί κάθε συνεργασία με το Ισραήλ, να αναγνωριστεί ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση της Βουλής».