Το μυστικό της γραβάτας του Κάρολου: Δώρο της Zeus & Dione – Πώς έφτασε στα
Η γραβάτα με το ελληνικό εθνόσημο που έχει φορέσει δυο φορές μέσα σε λίγες μέρες ο Βασιλιάς Κάρολος έχει την δική της ιστορία. Είναι της Zeus & Dione και δεν την αγόρασε αλλά ήταν δώρο για τα γενέθλιά του στις 14 Νοεμβρίου.
Καταρχάς ας πούμε ότι η Zeus & Dione ιδρύθηκε στις 6 Ιουνίου του 2007 από δυο επιστήθιες φίλες. Την Μαρέβα Μητσοτάκη και την Μιμίκα Κολοτούρα. Λίγους μήνες μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη ανακοινώνεται η αποχώρηση της Μαρέβας από την εταιρία την οποία «τρέχει» αποκλειστικά η Μιμίκα Κολοτούρα με τον αδελφό της.
Η γραβάτα με το ελληνικό εθνόσημο εστάλη από την Μιμίκα Κολοτούρα ως δώρο στον Βασιλιά Κάρολο για τα γενέθλια του στις 14 Νοεμβρίου. Επρόκειτο για προσωπικό δώρο με την ευκαιρία συνεργασίας που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο η Zeus & Dione με το παλάτι στο πλαίσιο ενός project για την χειροτεχνία.
Το δώρο εστάλη στον Κάρολο πριν δύο εβδομάδες με τον συνεργάτη του που είναι υπεύθυνος για το ελληνικό πρόγραμμα με την Zeus & Dione.
Στο μεταξύ ο Μιμίκα Κολοτούρα πρόσφατα είχε προσκληθεί από τον Κάρολο στα βασιλικά κτήματα στην Σκωτία. Αφορμή της συνάντησης είχε αποτελέσει το show του Dior που η Zeus & Dione είχε κάνει το ύφασμα για τον οίκο. Ο Κάρολος είχε μάθει ότι η Κολοτούρα είχε επιμεληθεί το ύφασμα στο Σουφλί και την προκάλεσε στην Σκωτία όπου της έκανε μια δελεαστική πρόταση για ανταλλαγή τεχνιτών με το Dumfries House που αποτελεί κέντρο εκπαίδευσης για διάφορες τέχνες και την πορεία του οποίου παρακολουθεί προσωπικά ο ίδιος ο Κάρολος από την εποχή που εκτελούσε τα πριγκιπικά του καθήκοντα.
Το γενέθλιο δώρο της Μιμίκας το έχει τιμήσει ο Κάρολος δυο φορές μέσα σε λίγες μέρες. Κατά την υποδοχή του Νοτιοκορεάτη Προέδρου στο Λονδίνο και σήμερα στο Ντουμπάι με τον ειδικό συμβολισμό που του αποδόθηκε.
Με την Zeus & Dione έχει ασχοληθεί ο βρετανικός τύπος αρκετές φορές κατά το παρελθόν. Ο Guardian έχει αναφερθεί εκτενώς στο brand της συζύγου του Κυριάκου Μητσοτάκη, Zeus & Dione.
Μάλιστα το αφιέρωμα του ξεκινούσε ως εξής: Οι γυναίκες στα Πομακοχώρια επιλέγουν με ποιους θα μοιραστούν τα μυστικά τους. Όταν οι ιδρυτές του brand Zeus & Dione τις πλησίασαν για να δουν αν μπορούν να προσθέσουν το μοναδικό μακραμέ τελείωμα στα φανταχτερά ρούχα τους, ήταν ιδιαίτερα καχύποπτες. Και δικαίως. Η ιδέα του ανοίγματος της ελληνικής μόδας στη μέση της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας, φαινόταν αστεία ιδέα.
Δ.Β.