Στις απαραίτητες παρεμβάσεις στον εκπαιδευτικό τομέα για την κάλυψη των κενών θέσεων, τα προγράμματα σπουδών, το εθνικό απολυτήριο, τις επιμορφώσεις εκπαιδευτικώνΔιαβάστε: Σχολικές βιβλιοθήκες: Πρόσληψη 400 βιβλιοθηκονόμων, με 60 εκατ. από το ΕΣΠΑ ενισχύεται ο θεσμός
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της η κ. Ζαχαράκη είπε: «Φέτος ξέρετε ότι εγκρίναμε, όπως και οι προκάτοχοί μου, όλα τα ολιγομελή τμήματα. Τι σημαίνει αυτό; Μικρά τμήματα παντού στην Ελλάδα.
Μπορεί να είναι σε ένα μικρό νησί, σε ένα δυσπρόσιτο ηπειρωτικό μέρος τρίτης λυκείου, για να μην χάνουν τα παιδιά τη δυνατότητα να κάνουν το μάθημα της ειδικότητάς τους, όπως επίσης να μπορούμε να προβλέπουμε όχι μόνο την επόμενη χρονιά αλλά και σε βάθος 5ετίας ποιες είναι οι ανάγκες και να πηγαίνουμε ανάλογα με αυτό στο Υπουργείο Εσωτερικών και Οικονομικών να το κάνουμε.
Βέβαια, επαναλαμβάνω ότι δεν είναι μια εύκολη άσκηση και αυτό μπορώ πραγματικά να σας το στοιχειοθετήσουν, διότι και οι νέοι τύποι σχολείων και επαναλαμβάνω ότι δημιουργούν πολλαπλές ανάγκες και μάλιστα αλλάζουν και τη γεωγραφική διανομή και κατανομή των καθηγητών. Αλλά και το δημογραφικό θα μας φέρει προ πολύ σημαντικών αποφάσεων».
