Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων
Τελευταία ενημέρωση: 24/09/2025
1. Δικαίωμα υπαναχώρησης (14 ημέρες)
Σύμφωνα με τον Ν. 2251/1994 και την Οδηγία 2011/83/ΕΕ, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την αγορά του μέσα σε
14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή, χωρίς υποχρέωση αιτιολόγησης.
Πώς ασκείται: ο πελάτης στέλνει email στο support@orama-group.com με τον αριθμό παραγγελίας.
Θα λάβει άμεσα email επιβεβαίωσης ότι παραλάβαμε το αίτημα.
2. Προϊόντα που δεν επιστρέφονται
- Κατά παραγγελία / εξατομικευμένα (print-on-demand): Όλα τα προϊόντα μας κατασκευάζονται ή τυπώνονται
μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, βάσει των επιλογών του πελάτη (μέγεθος, χρώμα, σχέδιο). Δεν διατηρούμε stock.
Ως εξατομικευμένα, εξαιρούνται ρητά από την υπαναχώρηση.
Δεν δεχόμαστε επιστροφές για αλλαγή γνώμης ή λάθος επιλογή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου.
Επιτρέπεται μόνο αντικατάσταση/επιστροφή σε αποδεδειγμένο ελάττωμα (π.χ. εσφαλμένη εκτύπωση, αστοχία παραγωγής). - Σφραγισμένα προϊόντα υγείας/υγιεινής: δεν επιστρέφονται εάν αποσφραγιστούν μετά την παράδοση.
- Εκπτώσεις/προσφορές: για είδη σε ειδική τιμή ισχύει η υπαναχώρηση μόνο εφόσον δεν εμπίπτουν στις παραπάνω εξαιρέσεις.
Αν στη σελίδα προϊόντος ή στο checkout αναγράφεται «δεν επιστρέφεται», ο όρος αυτός υπερισχύει.
Όλα τα προϊόντα που διατίθενται μέσω του Politikes.gr κατασκευάζονται
κατά παραγγελία (print-on-demand), σύμφωνα με τις επιλογές του πελάτη (μέγεθος, χρώμα, σχέδιο).
Για τον λόγο αυτό, τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητά από το δικαίωμα υπαναχώρησης,
σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994 και την Οδηγία 2011/83/ΕΕ.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές λόγω αλλαγής γνώμης ή λανθασμένης επιλογής μεγέθους, χρώματος ή σχεδίου.
Αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε περίπτωση αποδεδειγμένου ελαττώματος ή
λάθους στην εκτέλεση της παραγγελίας.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας και την αποδοχή των Όρων, ο πελάτης
δηλώνει ότι έχει ενημερωθεί και αποδέχεται πλήρως την παραπάνω πολιτική.
3. Υποχρεώσεις πελάτη
- Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερών από τη δήλωση υπαναχώρησης.
- Έξοδα επιστροφής: βαρύνουν τον πελάτη, εκτός ελαττωματικού προϊόντος.
- Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για κάθε μείωση αξίας λόγω χρήσης πέρα από την αναγκαία δοκιμή.
- Η επιχείρηση μπορεί να μειώσει το επιστρεφόμενο ποσό ή να απορρίψει την επιστροφή
αν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση (ετικέτες/συσκευασία/αμεταχείριστο).
4. Διαδικασία επιστροφής
- Προέγκριση: στείλτε email στο support@orama-group.com και περιμένετε γραπτή έγκριση (RMA).
Επιστροφές χωρίς έγκριση δεν παραλαμβάνονται. - Χρόνος αποστολής: αποστείλετε άμεσα (προτείνεται εντός 7 ημερών από την έγκριση) ώστε να τηρηθεί το νόμιμο 14ήμερο.
- Συσκευασία/Κατάσταση: αρχική συσκευασία, όλες οι ετικέτες, αχρησιμοποίητο/ακατάστατο προϊόν.
- Μέθοδος: αποστολή με ιχνηλάτηση. Δέματα με αντικαταβολή δεν παραλαμβάνονται.
- Ευθύνη μεταφοράς: ο πελάτης φέρει τον κίνδυνο απώλειας/ζημιάς μέχρι να παραλάβουμε το προϊόν.
5. Επιστροφή χρημάτων
- Η επιστροφή ποσού γίνεται εντός 14 ημερών από τη δήλωση υπαναχώρησης,
αλλά διατηρούμε δικαίωμα παρακράτησης μέχρι να παραλάβουμε το προϊόν ή να λάβουμε απόδειξη αποστολής. - Η επιστροφή γίνεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής (εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά).
Σε αντικαταβολή: επιστροφή μέσω τραπεζικής κατάθεσης. - Αν επιλέχθηκε ακριβότερη μέθοδος παράδοσης από τη βασική, η διαφορά δεν επιστρέφεται.
- Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος δεν επιστρέφονται (εκτός ελαττωματικού).
- Σε περίπτωση φθοράς/μείωσης αξίας, το επιστρεφόμενο ποσό μπορεί να μειωθεί αναλογικά.
6. Ακυρώσεις παραγγελιών
- Ακύρωση γίνεται δεκτή μόνο πριν την έναρξη παραγωγής.
- Σε print-on-demand προϊόντα, μετά την έναρξη παραγωγής η παραγγελία δεν ακυρώνεται.
7. Εναλλακτική επίλυση διαφορών
Για επίλυση διαφορών μπορείτε να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Καταναλωτή ή στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της ΕΕ:
ec.europa.eu/consumers/odr.
Νομικό πλαίσιο: Ν. 2251/1994 (ιδίως άρθρα 3ε, 3ζ, 3θ, 3ι, 3ιβ) & Οδηγία 2011/83/ΕΕ.