Για όσους διάβασαν χθες τα κυριακάτικα φύλλα τα οποία είχαν ρεπορτάζ από την πλευρά του Κώστα Καραμανλή -ειδικά Καθημερινή και Realnews- ήταν κάτι παραπάνω από σαφές ότι η υπερασπιστική γραμμή η οποία βγαίνει από το περιβάλλον του πρώην Υπουργού στέλνει σαφή μηνύματα στο Μαξίμου. Ο Καραμανλής λέει ότι για αυτά τα οποία τον κατηγορούν -υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του ΟΣΕ- έδρασε αμέσως μόλις πήγαν σε αυτόν οι δύο προειδοποιητικές επιστολές τον Σεπτέμβριο του 2021. Αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι έχει αλληλογραφία με την οποία ζήτησε αμέσως από Μαξίμου και Υπουργείο Οικονομικών επί Σταϊκούρα , προσωπικό και χρήματα. Και όχι μόνο αυτό. Η πλευρά Καραμανλή αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι το προσωπικό ενισχύθηκε μόνο αφού ο ίδιος προσέλαβε 200 με μπλοκάκια καθώς το ΑΣΕΠ κινείται πιο αργά από τον Επιτάφιο και ότι τα χρήματα δεν του δόθηκαν παρά μόνο αφού συνέβη το δυστύχημα και στη θέση του βρισκόταν ήδη ο Σταϊκούρας. Με απλά λόγια ο Καραμανλής στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι αν έχω εγώ ευθύνη έχουν κι άλλοι.
– Διαβάστε: Πρώτη προειδοποίηση Κώστα Καραμανλή (του Αχ): “Γνώριζαν στο Μαξίμου για τις ελλείψεις στον ΟΣΕ”
Στο real.gr διάβασα και το διαβιβαστικό της δικογραφίας. Με δεδομένο ότι ο εφέτης ανακριτής καταλήγει αναφέροντας τη διάταξη του νόμου περί ευθύνης Υπουργών, ότι δηλαδή αν πέσει σε στοιχεία για Υπουργούς διαβιβάζει αμελλητί τη δικογραφία στη Βουλή εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι επί δύο χρόνια που ερευνά την υπόθεση δεν είχε βρει κάτι για Υπουργό. Εξηγεί επίσης ότι έστειλε τη δικογραφία στη Βουλή επειδή δύο διευθυντές του Υπουργείου μόλις τους ασκήθηκε δίωξη, προκειμένου να αποποιηθούν τις ευθύνες τους επικαλέστηκαν την κατά νόμο εποπτεία που ασκεί ο εκάστοτε Υπουργός. Ακόμα και στη Νέα Δημοκρατία πάντως απορούν -ανεξαρτήτως της παραγραφής- πως είναι δυνατόν να έχει ευθύνη ο Σπίρτζης όταν σταμάτησε να είναι Υπουργός τέσσερα χρόνια πριν το δυστύχημα.
Πηγή: themorningview.gr

