
Περιοδεία-αστραπή έκανε το μεσημέρι της Παρασκευής ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στους δρόμους και την αγορά της Νέας Σμύρνης, όπου είχε την ευκαριία να τα πει με κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής, να βγάλει τις καθιερωμένες σε τέτοιες περιστάσεις, selfies και να… παίξει και μία παρτίδα τάβλι.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στη Νέα Σμύρνη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ρωτήθηκε και για τις επερχόμενες εκλογές και το κατά πόσο βρισκόμαστε πια στην τελική ευθεία για τις κάλπες.
«Γκαζώνουμε για εκλογές, ή όχι ακόμη;», ήταν το ερώτημα που του έγινε, με τον Πρωθυπουργό να απαντά με τον αέρα της υπερειδικής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις:
«Τρία χρόνια γκαζώνουμε τώρα θα σταματήσουμε;»
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News



