
Ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, επισκέφθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 26.06.2026, τη Νέα Σμύρνη. Η επίσκεψή του ολοκληρώθηκε με βόλτα στους εμπορικούς δρόμους της Νέας Σμύρνης, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με καταστηματάρχες και κατοίκους της περιοχής. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να συζητήσει και να φωτογραφηθεί με δεκάδες πολίτες που συνάντησε στον δρόμο, ενώ στη συνέχεια επισκέφθηκε κεντρικό καφέ επί της Ομήρου. Αρκετοί ευχήθηκαν δύναμη στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας εν όψει της -ενδεχομένως μακράς- προεκλογικής περιόδου, με τον ίδιο να τους καλεί να είναι σε ετοιμότητα και να τους εύχεται να περάσουν ένα καλό καλοκαίρι. «Περνάτε καλά; Εντάξει; Για το καλοκαίρι έτοιμοι;» ρώτησε μια παρέα πολιτών που καθόταν στο καφέ. Εκείνοι τον ρώτησαν αν είναι έτοιμος ο ίδιος για το καλοκαίρι, με τον κ. Μητσοτάκη να απαντά: «Εμείς δεν έχουμε καλοκαίρι, εμείς τρέχουμε μόνο. […] Να φορτίσετε μπαταρίες το καλοκαίρι. […] Σας βλέπω όλους έτοιμους και έτοιμες, σε απόλυτη κινητοποίηση αυτό θέλουμε».


