
«Η βιομηχανική ισχύς αποτελεί στρατηγικό κεφάλαιο. Οι χώρες που διαθέτουν παραγωγική βάση έχουν τη μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και επιρροή στις εξελίξεις», είπε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της «Metlen» από τα εγκαίνια του νέου «αμυντικού hub» στον Βόλο, εγκωμιάζοντας την πρόταση της κυβέρνησης για 25% μερίδιο των ελληνικών βιομηχανιών στα εξοπλιστικά προγράμματα. Λίγο καιρό πριν είχε δηλώσει κυνικά πως «αυτήν τη στιγμή μιλούν τα όπλα και όχι ο Μπαχ και ο Μπετόβεν». Πρόκειται για μια από τις πολλές παρεμβάσεις επιχειρηματιών, που περιγράφουν με «κρύο αίμα» τη νέα πολεμική φάση στην οποία βρίσκεται ο καπιταλισμός και βάζουν τον πήχη σε κυβέρνηση και αστικά κόμματα για το πώς θα υπερασπιστούν καλύτερα τα συμφέροντα των μονοπωλίων σ’ αυτές τις πολεμικές συνθήκες. Το γεγονός βέβαια ότι στα εγκαίνια της συγκεκριμένης μονάδας παραβρέθηκε και μίλησε ο ίδιος ο υπουργός Αμυνας, εκθειάζοντας τέτοιες επενδύσεις ως προϋπόθεση για την «εθνική μας επιβίωση», δείχνει ότι οι επιχειρηματίες και δη της πολεμικής βιομηχανίας χτυπάνε ανοιχτές πόρτες όταν απευθύνονται στην κυβέρνηση και στις άλλες δυνάμεις της συστημικής αντιπολίτευσης και του ευρωατλαντισμού. Με τέτοια υλικά χτίζεται η σταθερότητα της στρατηγικής που για τα συμφέροντα και τους ανταγωνισμούς των ομίλων οδηγεί τον λαό πιο βαθιά στα ιμπεριαλιστικά σφαγεία, για τα οποία προετοιμάζονται Ελλάδα και ΕΕ, επενδύοντας δισ. ευρώ σε στρατιωτικούς εξοπλισμούς και προγράμματα.
