
Ως αλλαγή υποδείγματος για την Άμυνα και την επιχειρησιακή αξιοποίηση των εφέδρων παρουσίασε την Τετάρτη (24.06.2026) ο Νίκος Δένδιας την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Κέντρου Μετεκπαίδευσης Εφεδρείας στον Αυλώνα, εντάσσοντας τη νέα δομή στον πυρήνα της «Ατζέντας 2030». Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας ανακοίνωσε ότι το μοντέλο των Κέντρων Μετεκπαίδευσης Εφεδρείας θα επεκταθεί σε όλα τα Κέντρα Νεοσυλλέκτων, με χρηματοδότηση από ιδιωτική δωρεά της ΔΕΗ. Στόχος, όπως είπε, είναι η πλήρης αλλαγή των Κέντρων Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων έως το τέλος του 2026. «Ένας σύγχρονος στρατός, που έχει μια σύγχρονη αντίληψη, πρέπει να έχει και σύγχρονες εγκαταστάσεις», ανέφερε, σημειώνοντας ότι δεν μπορεί η χώρα να μιλά για Ένοπλες Δυνάμεις του 21ου αιώνα με υποδομές που παραπέμπουν σε άλλες δεκαετίες. Κλείνοντας, ο Νίκος Δένδιας ζήτησε από τους εφέδρους ειλικρινή αξιολόγηση του νέου εγχειρήματος. «Δεν υπάρχουν όλα σωστά σε αυτή τη ζωή, γίνονται λάθη. Υποδείξτε τα λάθη για να διορθωθούν», είπε, καλώντας τους παράλληλα να πείσουν και άλλους να συμμετάσχουν στη νέα προσπάθεια.Νέες εγκαταστάσεις έως το τέλος του 2026

