
Λοιπόν διαβάστε μια πρόβλεψη και κρατήστε την. Διαχρονικός συνομιλητής του Κ. Μητσοτάκη μάς έλεγε ότι αν ο Πρωθυπουργός «πατήσει το κουμπί» για εκλογές το Φθινόπωρο, τότε ξεχάστε τον Οκτώβριο και «ποντάρετε» all in για τον Σεπτέμβριο.
Η εξήγησή του μας ξένισε.
Ο Κυριάκος, σύμφωνα με τον συνομιλητή μας, δεν έχει ξεχάσει ότι οι εκλογές που σημάδεψαν το πολιτικό τέλος του πατέρα του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη έγιναν τον Οκτώβριο του 1993. Όταν έχασε τις εκλογές και λίγες μέρες μετά την ηγεσία της ΝΔ.
Έκτοτε λοιπόν ο υιός Κυριάκος θεωρεί τον Οκτώβριο γρουσούζικο μήνα. Άρα, από τη στιγμή που έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, τότε Σεπτέμβριο «δαγκωτό».
Λέτε να δικαιωθεί ο «αστρολόγος»;
Κ.Π.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ .


