
Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκδήλωση «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», όπου το παρών δίνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Την εκδήλωση διοργανώνουν το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο, στο Ωδείο Αθηνών.
Πρώτος στο βήμα ανέβηκε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Κτηματολογίου, Θάνος Λίπας. «Κανένα έργο τέτοιας κλίμακας δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς πολιτική βούληση […]. Η ολοκλήρωση κτηματολογίου δεν αφορά μόνο το παρόν, αλλά και τις επόμενες γενιές», ανέφερε μεταξύ άλλων στον σύντομο χαιρετισμό του.
Στη συνέχεια, στο βήμα ανέβηκε η Γενική Διευθύντρια του Ελληνικού Κτηματολογίου, Ολυμπία Μαρκέλλου, η οποία ανέλυσε τα αποτελέσματα από την ψηφιοποίηση του κτηματολογίου, τονίζοντας πως μειώθηκαν ραγδαία οι εκκρεμότητες, ενώ αποσυμφορήθηκαν υποθέσεις που για χρόνια ταλαιπωρούσαν πολίτες και επαγγελματίες.

