Για την ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση που είχε με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη χθες βράδυ μίλησε ο πρόεδρος των «Δημοκρατών», Στέφανος Κασσελάκης σε σημερινή συνέντευξή του.
«Από σπόντα έγινε αυτή η συζήτηση. Από μια συνέντευξη που είχα δώσει με τον Τάιλερ, όπου αναφέρθηκε σε ζητήματα υγείας. Μετά το είδε αυτό ο κ. Γεωργιάδης και είπε: με χαρά θα δεχτώ
«Το να έχεις έναν τέτοιο διάλογο είναι μια προσφορά στη Δημοκρατία. Θα κριθούμε όλοι στις επόμενες εκλογές. Θέλουμε οι Δημοκράτες να είναι λύσεων για τομών για την ελληνική κοινωνία. Θέλουμε να εκπροσωπήσουμε όλους όσους θέλουν να δουλέψουν, να εργαστούν, να χτίσουν, να καινοτομήσουν, να παράγουν στη χώρα τους», συνέχισε.
«Αναγκαία η καθιέρωση του όρου γυναικοκτονία»
Και κατέληξε: «Μία γυναικοκτονία δεν είναι απλά μία ανθρωποκτονία. Είναι μία ανθρωποκτονία που γίνεται επειδή ο άντρας θεωρεί τη γυναίκα αντικείμενό του. Γιατί τη θεωρεί αντικείμενό του; Διότι στην κοινωνία στην οποία έχουμε ζήσει τόσες δεκαετίες, η γυναίκα είναι στο σπίτι, κάνει τις δουλειές, δεν έχει οικονομική ανεξαρτησία, και ο άντρας έρχεται και παριστάνει ότι είναι το αφεντικό και καταλήγουμε σε αυτές τις περιπτώσεις […]. Όταν μία καταγγελία γίνεται, πρέπει να κινείται αυτεπάγγελτα και η Αστυνομία και η Δικαιοσύνη. Και καταλαβαίνετε ότι το να μην γίνεται αυτό, πρέπει να έχει και ποινικό αντίκτυπο σε όσους δημόσιους λειτουργούς δεν κινούνται».