
Με επιτυχία πραγματoποιήθηκε την Κυριακά 21 Ιουνίου, στο κτίριο της ΕΔΟΘ, η συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις περιοχές Θεσσαλονίκης – Κ. Μακεδονίας.

Με επιτυχία πραγματoποιήθηκε την Κυριακά 21 Ιουνίου, στο κτίριο της ΕΔΟΘ, η συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις περιοχές Θεσσαλονίκης – Κ. Μακεδονίας.