
Εκτός θέματος είναι η ανακοίνωση την οποία εξέδωσε σήμερα η “Νίκη
Διαβάστε: Νοσοκομείο “Άγιος Σάββας”: Επετειακή εκδήλωση για τα 3 χρόνια λειτουργίας του “ΟΙΚΟΘΕΝ” – Παρών και ο Άδωνις Γεωργιάδης (Εικόνες)
Εκείνο το οποίο συμβαίνει είναι ότι εγκαταστάθηκε μόλις ένας υπερσύγχρονος γραμμικός επιταχυντής στο νοσοκομείο και έχει ήδη αρχίσει η εκπαίδευση του προσωπικού στον χειρισμό του νέου μηχανήματος, με αποτέλεσμα να σημειώνονται εκ των πραγμάτων καθυστερήσεις στα ραντεβού, καθυστερήσεις οι οποίες θα μειώνονται άμεσα, σταδιακά και σύντομα έως την πλήρη ομαλοποίηση της κατάστασης.
Σημειώνεται ότι ο νέος γραμμικός επιταχυντής εγκαταστάθηκε με δωρεά, ύψους πέντε εκατομμυρίων ευρώ από την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ενώ όλες οι διαδικασίες διεκπεραιώθηκαν τάχιστα από τον υφυπουργό υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους, μετά από σχετική παρέμβαση της αντιπεριφερειάρχη δημόσιας υγείας της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, γιατρού Άννας Μαστοράκου.

