
– Την εκτέλεση συμπληρωματικών τεχνικών εργασιών υποστήριξης του συστήματος.
Η ΕΥΔΑΠ, με την τεχνογνωσία και την επιχειρησιακή αρτιότητα που έχει, έφτιαξε μέσα σε 40 μέρες το πλωτό αντλιοστάσιο. Έχουν γίνει έργα υποδομής και συνοδά έργα, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι οι αγρότες δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα στην περίοδο που ξεκινάει. Γιατί όταν ζητάς από τον πολίτη να είναι υπεύθυνος και συνεπής στο θέμα του νερού, πρέπει πρώτα απ’ όλα η ίδια η Πολιτεία να δίνει το παράδειγμα. Και αυτό ακριβώς κάναμε. Και είναι μια απόδειξη ότι όταν η Πολιτεία, η Περιφέρεια και συνολικά η Τοπική Αυτοδιοίκηση και η ΕΥΔΑΠ συνεργαζόμαστε, μπορούμε να βρούμε γρήγορες και υπεύθυνες λύσεις πριν προκύψει το πρόβλημα. Το Κωπαϊδικό Πεδίο έχει εξασφαλιστεί. Πρόκειται για μία σημαντική λύση».
Από την πλευρά του ο κ. Σπανός επεσήμανε: «Η σημερινή παρουσία του Υπουργού στην Υλίκη αποτελεί μία ακόμη έμπρακτη απόδειξη του ειλικρινούς ενδιαφέροντος της Πολιτείας για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν την άρδευση του Κωπαϊδικού Πεδίου και τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα. Από την πρώτη στιγμή αναπτύξαμε μια στενή και ουσιαστική συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, την ΕΥΔΑΠ, αλλά και με τους ίδιους τους καλλιεργητές της Κωπαΐδας. Καταφέραμε μαζί να αντιμετωπίσουμε τις προσκλήσεις που δημιούργησε η ανομβρία. Κυβέρνηση, Περιφέρεια και παραγωγοί συνεχίζουμε με σχέδιο και υπευθυνότητα για να δώσουμε λύσεις και να διασφαλίσουμε την ομαλή εξέλιξη της αρδευτικής περιόδου».
Εκ μέρους της ΕΥΔΑΠ ο κ. Στεργίου ανέφερε: «Η Κωπαΐδα είναι μια από τις πιο παραγωγικές αγροτικές περιοχές της χώρας. Η ΕΥΔΑΠ με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτουν τα στελέχη της, θέλει και μπορεί όπως αποδεικνύεται με την πρόσφατη παρέμβασή της, να συμβάλει ουσιαστικά στην ομαλή άρδευσή της. Με τον συντονισμό του ΥΠΕΝ και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τους δήμους της Βοιωτίας και τις τοπικές κοινωνίες, ξεκινήσαμε μια συλλογική προσπάθεια ώστε να διαχειριστούμε τα δεδομένα που δημιουργεί η κλιματική κρίση και οι μειωμένοι υδατικοί πόροι με αποδοτικό τρόπο για τους κατοίκους και τους αγρότες της περιοχής, διασφαλίζοντας παράλληλα με τους κατάλληλους χειρισμούς την επάρκεια υδροδότησης της πρωτεύουσας».


