
Τις πύλες (όχι του ανεξήγητου) της κλειστής «Λέσχης Συζητήσεων» της Κηφισιάς, τοπόσημο συνάντησης κορυφαίων προσώπων από τον χώρο της πολιτικής, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν, διέβη το Σάββατο το μεσημέρι ο Κ. Πιερρακάκης.
Ήταν καλεσμένος και κεντρικός ομιλητής και ανέπτυξε, με την άνεση που προσδίδει ενα «κλειστό φόρουμ» τις εκτιμήσεις του για κρίσιμα θέματα της ελληνικής και ευρωπαϊκής οικονομίας.
Ο κώδικας του απορρήτου για το περιεχόμενο των συζητήσεων δεν μας επιτρέπει να αναφέρουμε λεπτομέρειες, αλλά το «τεστ» ήταν κάτι παραπάνω από θετικό. Δεν είναι υπερβολή να διαπιστώσουμε ότι η ελληνική «Λέσχη Μπίλντεμπεργκ» ψήφισε… Πιερρακάκη.
Να συμπληρώσουμε ότι στη σχετική «τελετή» προέδρευσε ένας από τους πολιτικούς «πατέρες» του «Πιερ», ο Πέτρος Ευθυμίου, ενώ για προσωπικούς λόγους δεν παρευρέθη ο «επίτιμος Προέδρος» της Λέσχης της Κηφισιάς Απόστολος Ταμβακάκης.
Και ένα ωραίο υστερόγραφο που αποδεικνύει ότι ο «Πιερ» κατέχει την τέχνη της ατάκας: Όταν ένας «Μπιλντεμπεργιανός» τον χαρακτήρισε «δεξιό», ο «Πιερ» δεν έχασε το χιούμορ του. «Εγώ δεξιός δεν είμαι» του απάντησε «αλλά εσύ παραμένεις αδέξιος».
Κ.Π.


