Με ένα βίντεο στο Instagram ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε να απευθυνθεί στους πολίτες ανήμερα της Πρωτομαγιάς, παρουσιάζοντας τα μέτρα που, όπως υποστηρίζει, έχουν βελτιώσει τη θέση των εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.
View this post on Instagram
A post shared by Kyriakos Mitsotakis (@kyriakos_)
