Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μέσω ανάρτησής του στο Twitter, εξέφρασε τα συγχαρητήριά του προς τον Πέτερ Μάγιαρ για τη σημαντική εκλογική του επικράτηση στην Ουγγαρία, με την οποία έθεσε τέλος στην 16ετή κυριαρχία του Βικτορ Ορμπαν.
«Μεγάλη βραδιά για την Ουγγαρία και την Ευρώπη! Συγχαρητήρια Πέτερ Μάγιαρ για μια εντυπωσιακή νίκη» ανέφερε στο μήνυμά του ο Πρωθυπουργός.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

