Skip to content

Μπορεί οι εταιρίες των σούπερ μάρκετ να ισχυρίζονται πως έχουν πολύ χαμηλό περιθώριο κέρδους, για αυτό και είναι δύσκολο να μειώσουν τις τιμές, προκειμένου να μην υπάρχει ακρίβειαΕιδικότερα, όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ της στήλης Big Mouth του Powergame.gr, η Νο 1 εταιρεία με διαφορά στην αγορά τροφίμων είναι η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ, που έχει τα καταστήματα με το σήμα Σκλαβενίτης, με τζίρο 5,157 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη μετά από φόρους 96,995 εκατ. ευρώ (βάσει των τελευταίων δημοσιευμένων καταστάσεων για το έτος 2023). Το περιθώριο καθαρού κέρδους φαίνεται, δηλαδή, πως είναι μόλις 1,88%, ωστόσο αυτό είναι ένα ψέμα, που στηρίζει το αφήγημα της αλυσίδας για να πει «όχι» στις μειώσεις στις τιμές των τροφίμων.

Σκλαβενίτης: Οι εταιρείες τροφίμων, στις οποίες η αλυσίδα μεταφέρει τα υψηλά της κέρδη

Οι εταιρείες real estate που ανήκουν στην οικογένεια Σκλαβενίτη

Πέραν των παραπάνω, δε, οι αδελφοί Σκλαβενίτη έχουν δημιουργήσει, όπως αποκαλύπτει το Big Mouth, και εταιρείες διαχείρισης ακινήτων,στις οποίες μάλλον ανήκουν τα ακίνητα των καταστημάτων, τα οποία ενοικιάζουν στην εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, με αποτέλεσμα να μειώνονται τα κέρδη της συγκεκριμένης εταιρείας, ενώ τα κέρδη μεταφέρονται και στις εταιρείες real estate. Έχουμε και λέμε για τις εταιρείες real estate των μελών της οικογένειας Σκλαβενίτης: ANIKA ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.E. (αρ. ΓΕΜΗ: 009240201000) και ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Α.Ε. (αρ. ΓΕΜΗ: 138019601000).

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.parapolitika.gr/parapolitika/article/1615573/o-muthos-tou-sklaveniti-gia-to-stop-stis-meioseis-timon-sta-trofima-oi-metafores-kerdous-kai-ta-akinita/ ανήκει στο Παραπολιτικά Ειδήσεις .