Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Η νέα ταυτότητα τόπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου: Εδώ το αδύνατο είναι μόνο η αρχή

Η ΠεριφέρειαΠελοποννήσου εγκαινιάζει τη νέα της ταυτότητα τόπου με κεντρικό μήνυμα «Εδώ το αδύνατο είναι μόνο η αρχή» και εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική place branding, βασισμένη σε διεθνείς πρακτικές.

Το νέο place brand πλαισιώνει το στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας, ο οποίος αναπτύσσεται σε 8 πυλώνες, 209 δράσεις και μετρήσιμους στόχους στους τομείς του πολιτισμού, της αγροδιατροφής, του τουρισμού, της επιχειρηματικότητας, της κοινωνικής συνοχής, της πράσινης μετάβασης, της καινοτομίας και της ψηφιακής μετάβασης.

Το place brand απευθύνεται σε κατοίκους, επαγγελματίες, θεσμικούς φορείς, επιχειρήσεις, επενδυτές και επισκέπτες. Θέτει σαφείς στόχους για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της εξωστρέφειας, τη δημιουργία συνοχής και προοπτικής και την προώθηση συνεργασιών και συνεργειών. Το ενιαίο αφήγημα του συνδέεται στρατηγικά με τους αναπτυξιακούς στόχους της Περιφέρειας Πελοποννήσου υποστηρίζοντας τη συνένωση δυνάμεων, τις οικονομίες κλίμακας και τις συμμαχίες σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η διαμόρφωση του place brand είναι αποτέλεσμα συμμετοχικής διαδικασίας και συλλογικής προσπάθειας, που περιελάβανε δείγμα πάνω από 1.000 ερωτώμενων όπως και προσωπικές συνεντεύξεις και ομάδες εργασίας με 50 και πλέον θεσμικούς, κοινωνικούς και παραγωγικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στην Πελοπόννησο.



Το πρωτότυπο άρθρο https://www.protothema.gr/politics/article/1698993/i-nea-tautotita-topou-tis-perifereias-peloponnisou-edo-to-adunato-einai-mono-i-arhi/?utm_source=rss ανήκει στο Πρώτο Θέμα: Πολιτική .